مدرس مدرسه کسب و کار رویش بیان کرد:

ایده پردازی، راه موفقیت یک کسب و کار است

اولین کارگاه آموزشی مدرسه کسب و کار رویش به همت کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با تدریس دکتر علوی نژاد کار خود را آغاز کرد.
در این کارگاه هنرجویان ابتدا مدل ذهنی و خودشناسی را فراگرفته و پس از آن به تفکر واگرا، بروز خلاقیت و ایده پردازی پرداختند. علوی نژاد در خصوص مباحث مطرح شده در این دوره گفت: مدرسه کسب و کار رویش با هدف آموزش راه های ایجاد و توسعه کسب و کار فعالیت خود را شروع کرده است. در کارگاه اول هنرجویان انگیزه و اقدام به طراحی هدف برای رسیدن به یک کسب و کار موثر را می آموزند و همچنین خودشناسی؛ شناخت شغل و کسب و کاری که فرد قرار است به آن بپردازد یکی از اهداف مهم دیگر این کارگاه آموزشی است.
وی افزود: در کارگاه دوم؛ خلاقیت، تفکر واگرا و همگرا به هنرجویان آموزش داده شد تا بتوانند از این شیوه تفکر برای ایده پردازی و رسیدن به یک کسب و کار موفق استفاده نمایند.
مدرس این دوره به اهداف گسترده مدرسه کسب و کار رویش اشاره کرد و افزود: گروه هدف این کارگاه دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند تا بیاموزند با استفاده از ابزارها و روش های مختلف یک نیاز را در بازار هدف شناسایی کرده؛ یک ایده کسب و کار را پرورش داده و به آن بپردازند.
وی تصریح کرد: با استفاده از ابزارهای مختلف، هنرجویان می توانند نمونه اولیه کسب و کار خود را پیاده کرده و با سنجش و آزمایش، آن نمونه مورد نظر را روانه بازار کنند و در پایان نیز کسب و کارهایی که قابلیت توسعه جدید در بازار را داشته باشند می‌توانند از پشتیبانی و مشاوره برای کسب و کار خود بهره مند شوند. در پایان دوره نیز دانش پژوهانی که پروژه‌های آن ها تکمیل شده باشند؛ این پروژه ها برای استقرار شرکت و توسعه کسب و کار به مراکز رشد و شتابدهی معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *