میراث فرهنگی و معراج اندیشه تفاهمنامه همکاری امضا می کنند

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری سیرجان در بازدید از موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با مدیرعامل این موسسه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار ظرفیت های تعاملی هر دو نهاد سنجیده و بررسی شد تا پیرامون همکاری های مشترک رایزنی شود.
از جمله صحبت هایی که در دیدار رئیس میراث فرهنگی و گردشگری با مدیرعامل موسسه معراج اندیشه پیرامون آن تبادل نظر شد؛ مسائلی بود که موسسه معراج اندیشه و اداره میراث می‌توانند در خصوص آن ها کار مشترک فرهنگی انجام دهند. ایران نژاد مدیرعامل موسسه در خصوص انجام فعالیت های تعاملی و اهمیت آن ها گفت: کارهای تعاملی معمولاً هم افزایی بیشتری داشته و به خروجی بهتری منجر می شود و امیدواریم بتوانیم با اداره میراث فرهنگی کارهای مشترکی انجام دهیم که به توسعه و بسط فرهنگی شهرستان کمک کند.
جعفری رئیس اداره میراث فرهنگی نیز با استقبال از همکاری و تعامل دو جانبه با موسسه معراج اندیشه گفت: موسسه معراج اندیشه ثابت کرده در انجام کارهای فرهنگی همواره پیشقدم بوده و اجرای کارهای تعاملی و مشترک بین اداره میراث فرهنگی و موسسه معراج اندیشه می تواند نویدبخش آینده‌ای روشن باشد.
در پایان این دیدار مقرر شد تفاهمنامه‌ای در حوزه فرهنگ‌سازی و آموزش بین موسسه معراج اندیشه و اداره میراث فرهنگی و گردشگری سیرجان امضا شود و بر اساس مفاد این تفاهمنامه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *