دنیای کتاب های رنگارنگ را در کتابخانه معراج اندیشه گل گهر تجربه کنید

یکی از اهداف مهمی که موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر به دنبال تحقق آن است، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. به همین منظور کتابخانه مشارکتی معراج اندیشه با بیش از ۱۲ هزار عنوان کتاب؛ فضای مناسبی است برای کلیه علاقه مندان به حوزه کتابخوانی تا بتوانند در دنیای کتاب های رنگارنگ فضای متفاوتی را تجربه کنند. سعیدیان مسئول کتابخانه معراج اندیشه گل گهر در خصوص خدماتی که در این کتابخانه ارائه می‌شود گفت: ۱۲هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف چون کودک و نوجوان، هنر و ادبیات، روانشناسی، فلسفه، داستان، دفاع مقدس، علوم اجتماعی و… در این کتابخانه گردآوری شده که علاقمندان به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی می توانند از آنها استفاده نمایند. وی افزود: خوشبختانه با استقبال خوبی برای عضویت در کتابخانه روبرو بودیم و هم اکنون حدود ۷۰۰ عضو کتابخانه می‌توانند از خدماتی که به آنها ارائه میدهیم بهره‌مند شوند.
مسئول کتابخانه معراج اندیشه گل گهر در خصوص شرایط عضویت نیز گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با در دست داشتن کپی شناسنامه و کارت ملی برای ثبت نام و عضویت به کتابخانه مراجعه کنند. همچنین از ۷ صبح تا ۷ شب سالن مطالعه کتابخانه برای استفاده افراد دایر میباشد.
سعیدیان به فعالیت‌های جنبی کتابخانه معراج اندیشه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: کتابخانه معراج اندیشه گل گهر علاوه بر عضوگیری و امانت دادن کتاب؛ اقدام به اهدای کتاب به مناطق محروم نموده. همچنین بیش از هزار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان به مدارس اهدا شد تا حمایتی باشد از طرح با من بخوان که به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر در مدارس شهرستان در حال برگزاری است.
وی افزود: به همین منظور و به واسطه فعالیت‌های متعددی که کتابخانه معراج اندیشه گل گهر انجام داد، در سال ۱۳۹۹ این کتابخانه به عنوان کتابخانه نمونه مشارکتی در سطح کشور برگزیده شد. همچنین اینجانب نیز در سال ۱۴۰۱ به عنوان کتابدار نمونه کتابخانه های مشارکتی استان معرفی شدم.
سعیدیان از کلیه علاقمندان به حوزه کتابخوانی جهت عضویت در کتابخانه معراج اندیشه گل گهر دعوت نمود و گفت: همه افرادی که به کتابخوانی علاقه‌مند هستند می توانند با عضویت در کتابخانه معراج اندیشه گل گهر در دنیای رنگی کتاب‌ها غوطه ور شده و لحظات خود را با کتاب‌های متنوع سپری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *