فعالیت های معراج اندیشه را در وبسایت موسسه دنبال کنید

موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در کنار اقدامات فرهنگی بسیار متنوع و کاربردی؛ اقدام به انتشار این فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی نموده تا دنبال کنندگان برنامه های این موسسه بتوانند آثار و نتایج حاصل از آنها را نیز بررسی نمایند. به همین منظور وبسایت موسسه معراج اندیشه به انتشار اخبار و فعالیت ها و برنامه های این موسسه می پردازد تا نقش اطلاع‌رسانی و حمایت خود از برنامه‌های کانون های موسسه را ایفا کند.
بدین منظور علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی موسسه معراج اندیشه گل گهر می‌توانند با مراجعه به این وب سایت به آدرس https://masirjan.ir در جریان برنامه های انجام شده و یا برنامه هایی که قرار است در آینده اجرا شوند قرار بگیرند. در این وب سایت محتواهایی متناسب با رویکرد، اهداف و برنامه های موسسه تولید و منتشر شده که این محتواهای تولیدی می تواند معرف فعالیت های موسسه باشد.
در کنار مراجعه به این وب سایت که توسط متخصصان امر به طور مرتب به روز رسانی میشود؛ علاقه‌مندان و مخاطبان برنامه های موسسه معراج اندیشه می توانند فعالیت های انجام شده توسط موسسه را از طریق نشریات منتشر شده در موسسه، اپلیکیشن های فضای مجازی و اخبار و اطلاعاتی که در واحد روابط عمومی تولید می شود پیگیری نمایند. این برنامه ها به صورت دنباله دار در راستای توسعه فرهنگی شهرستان سیرجان اجرایی شده و اخبار نتایج و تاثیرات آنها در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *