برای شناسایی و رفع مشکلات کوی المهدی اقدام می‌کنیم

کانون مسئولیت های اجتماعی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با راه اندازی دفاتر تسهیلگری در محلات حاشیه شهر به دنبال این است که در این محلات ضمن برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی ساکنان، به شناسایی مسائل و مشکلات آنها پرداخته و در جهت رفع آنها گام بردارد.
به همین منظور نشست صمیمی با حضور افراد تاثیرگذار محله کوی المهدی برگزار شد و پیرامون آن راهکارهایی اتخاذ گردید.
عمادآبادی مسئول کانون مسئولیت های اجتماعی موسسه در این خصوص گفت: به مدت دو سال است که در محلات حاشیه شهر کارهای فرهنگی متعددی انجام شده و به دنبال آن هستیم تا مسائل و مشکلات عمده این محلات شناسایی و آنها را با حضور نهادهای مهم شهرستان بر طرف نماییم.
وی افزود: به همین منظور نشست صمیمانه ای با افراد اثرگذار محلی در کوی المهدی برگزار شد و بر اساس تبادل نظر و هم‌اندیشی که انجام شد مشکلات اساسی این محل شناسایی شد.
عمادآبادی خاطرنشان کرد: روشنایی معابر، آسفالت، پارک، امکانات ورزشی و… از جمله مشکلات مهم و اصلی کوی المهدی بود که در این نشست به آنها پرداخت شد و با در نظر گرفتن اولویت هر یک از این مشکلات به دنبال رفع آن‌ها خواهیم بود.
مسئول کانون مسئولیت های اجتماعی موسسه توجه به مناطق حاشیه شهرستان را عامل مهمی برای رفع مشکلات این مناطق و کمک به توسعه فرهنگ شهری در این مناطق دانست و عنوان کرد: مشکلاتی که در این محلات شناسایی می‌شوند طی جلسات متعددی که در آینده برگزار خواهد شد به صورت ریشه‌ای بررسی و با حضور نهادهای مهم شهرستان اقدام به رفع آنها خواهیم کرد. رفع این آسیب ها در محلات حاشیه شهرستان می تواند به توسعه فرهنگ شهری در این مناطق کمک بسزایی نموده و رفاه بیشتری را برای ساکنان هر یک از این محلات به همراه بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *