در رویداد کسب و کار من، از ایده تا عمل همراه شما هستیم

رویداد آموزشی کسب و کار من با هدف توانمندسازی محلی در جهت آشنایی ایجاد و توسعه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد با توجه به مزیت های نسبی و رقابتی محلات به همت کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر برگزار شد. آتشی پور مسئول این کانون گفت: رویداد مذکور با هدف توسعه و ترویج ایده های کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار شهرستان در ۱۲ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد و هنرجویان هر هفته از دو کارگاه دو ساعته برای توسعه توانمندی های کارآفرینی خود استفاده خواهند کرد.
وی افزود: در هفته ای که گذشت کارگاه کسب و کار من با تدریس محمد جبارپور مدرس کسب و کار و مشاور راهبردی شهردار کرمان؛ مضامین اصلی آشنایی با کسب و کارهای جدید، مقدمات آشنایی و راه اندازی کسب و کار و ویژگی های لازم برای کارآفرین شدن به متقاضیان آموزش داده شد.
آتشی پور خاطرنشان کرد: در کارگاه دوم، هنرجویان با شناسایی ایده های کسب و کار و روش های پرداختن به ایده تا محصول، روش های شناسایی ایده های خوب، سنجیدن بازار ایده مطرح شده و… آشنا شدند.
وی تصریح کرد: دوره های کارآفرینی با مضمون کسب و کار من با استقبال بسیار خوب هنرجویان و علاقه مندان به حوزه های کسب و کار رو به رو بوده است به طوری که در کارگاه های هفته اول ۷۰ نفر شرکت کننده از مضامین مطرح شده در این کارگاه ها استفاده کردند و کارگاه های پیش رو نیز با استقبال این شرکت کنندگان و با تلاش برای بهبود فضای کسب و کار شهرستان برگزار خواهد شد.
مسئول کانون کارآموزی و مهارت آفرینی تصریح کرد: در این طرح شرکت کنندگان و متقاضیان در قالب پیش رویدادها و کارگاه های آموزشی با اصول و مفاهیم راه اندازی و توسعه کسب و کار خود آشنا خواهند شد. وی افزود: همچنین ایده های جمع آوری شده از کارآفرینان ثبت خواهد شد و پس از بررسی توسط مربی های تخصصی؛ طرح های مناسب و برگزیده به سرمایه‌گذار و نهادهای حمایت از ایده و کسب و کار معرفی خواهد شد تا این افراد بتوانند طرح‌های خود را برای ایجاد اشتغال متناسب با آن به مرحله اجرا در آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *