رفیع افتخار در جمع دانش آموزان سیرجانی:

داستان نویسی یک مهارت است که باید پرورش داده شود

در سفر رفیع افتخار به شهرستان سیرجان که به همت کانون هنر و اندیشه موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم خورد، این نویسنده نامی با دانش آموزان سیرجانی دیدار و گفتگو کرد.
وی به دبیرستان دخترانه شهید عربی در حسینیه حجت آباد رفت و با این دانش آموزان دیدار کرد. رفیع افتخار خطاب به دانش آموزان علاقمند به حوزه نویسندگی گفت: داستان نویسی یک مهارت است که باید پرورش داده شود. از داستان نویسی تا نشر کتاب فاصله بسیاری است که اگر با آموزش فنون این حوزه همراه شود می‌تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.
وی در این دیدار مراحل نگارش، چاپ و توزیع کتاب را برای دانش آموزان بیان کرد و در ادامه تعدادی از آثار خود را معرفی و به دانش آموزان علاقه مند اهدا کرد.
دیدار با رفیع افتخار با استقبال دانش آموزان سیرجانی روبرو شد. به همین منظور، در دیداری که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد؛ وی باز هم در جمع دانش آموزان سیرجانی برای آنها از داستان نویسی می گوید. تا دیدار بعدی؛ مخاطبان موسسه معراج اندیشه کتاب‌های این نویسنده نام آشنا را مطالعه خواهند کرد تا بتوانند با تسلط بهتر و بیشتری از حضور این نویسنده استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *