رفیع افتخار در جمع اعضای کانون پرورش فکری؛ از اصول داستان نویسی گفت

به همت کانون هنر و اندیشه موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان، رفیع افتخار در جمع اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان حضور پیدا کرد. وی نویسنده نام آشنای حوزه داستان کودک و نوجوان است که تا کنون بیش از ۵۰ جلد کتاب برای این رده سنی نوشته و جوایز متعددی را نیز کسب کرده است.
در این دیدار، مربیان و مخاطبان کانون سیرجان؛ مربیان و مخاطبان کانون پاریز و جمعی از نویسندگان نوجوانی که در جلسات نویسندگی نوجوانان شهرستان فعالیت داشتند، با این نویسنده نام آشنا گفتگو کردند.
در این جلسه پرسش هایی از سوی نویسندگان جوان مطرح شد و پاسخ هایی از سوی استاد رفیع افتخار پیرامون داستان نویسی و کتاب های نوشته شده توسط وی ارائه شد.
رفیع افتخار در جمع نویسندگان سیرجانی و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر گفت: شهرستان سیرجان پتانسیل داستان نویسی خوبی دارد و استعدادهای توانمندی را در این شهر شاهد هستیم که اگر به صورت بنیادی و اصولی به نگارش داستان روی بیاورند می‌توانند در آینده ای نه چندان دور کتاب‌های ارزشمندی به چاپ برسانند.
اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان و جمعی از نویسندگان سیرجانی در حضور رفیع افتخار از تجربه‌های زیسته و دانش داستان‌نویسی وی آموختند و با توجه به استقبالی که از این دیدار شد؛ در آینده ای نه چندان دور و تا پایان سال جاری دیدار دیگری نیز برای علاقه مندان به حوزه داستان‌نویسی سیرجان با حضور رفیع افتخار فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *