به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر صورت گرفت:

ارائه خدمات به بیش از ۵۰۰ نفر؛ در کتابخانه نابینایان

کتابخانه ویژه نابینایان به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر مدتی است با بیش از ۵۳۰۰ عنوان کتاب صوتی کار خود را آغاز کرده است. مهدی اسلام کیش مسئول کتابخانه نابینایان در این خصوص گفت: بیش از ۵۳۰۰ عنوان کتاب صوتی در ۱۳ حوزه مختلف شامل ادبیات، تاریخ، داستان های ایرانی و خارجی، دین، زبان، علوم اجتماعی، فلسفه، روانشناسی، هنر و… در این کتابخانه گردآوری شده که در کنار بیش از ۱۰۰ جلد کتاب بریل؛ در حاا ارائه خدمات به قشر نابینای شهرستان است.
کتابخانه نابینایان که به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر در حال خدمات رسانی به روش‌دلان جامعه است در اداره ارشاد سیرجان فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه نابینایان سیرجانی که علاقمند به حوزه کتابخوانی هستند می‌توانند از عناوین کتابهای صوتی موجود در این مجموعه استفاده نمایند.
اسلام کیش با اشاره به استقبال بسیار خوب از این کتابخانه تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از نابینایان شهرستان با عضویت در این کتابخانه از خدمات آن استفاده می کنند و خوشبختانه راه اندازی این کتابخانه با استقبال خوبی روبرو شده است. برای این عزیزان فایل کتاب های صوتی را در فضای مجازی ارسال میکنیم و هر کدام از این دوستان مایل باشند می‌توانند به صورت حضوری نیز برای دریافت فایل کتاب ها هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ به محل کتابخانه مراجعه نمایند.
مسئول کتابخانه نابینایان این اقدام را اقدامی شایسته عنوان کرد و افزود: این اقدام موسسه معراج اندیشه بستری فراهم آورده تا افرادی که علاقمند به حوزه کتابخوانی هستند اما از توانایی بصری برای مطالعه کتاب بی‌بهره هستند بتوانند همراه کتاب های صوتی در دنیای کتابخوانی حضور موثر داشته و علاقه خود به استفاده از آثار ادبی را محقق نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *