بخش دانش آموزی رویداد ملی پته سیرجان

دانش آموزان محترم جهت شرکت و ثبت نام در بخش هنری این رویداد می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه ، تصاویر آثار تزئینی و آثار کاربردی و خلاقانه (صنایع دستی مرتبط با پته) خود را بارگزاری کنند و درصورت پذیرفته شدن در داوری اولیه آثار خود را به صورت فیزیکی جهت داوری پایانی و حضور در نمایشگاه ، به دبیرخانه رویداد ارسال کنند


شرایط ارسال تصاویر آثار جهت شرکت در اولین مرحله نمایشگاه:
۱-شرکت در نمایشگاه فوق رایگان می باشد.
۲-در گام نخست شرکت در نمایشگاه و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق سایت و در صورت بروز مشکل، ارسال به‌ پست الکترونیک رویداد امکان پذیر است.
۳-شرکت در نمایشگاه برای همه ی دانش آموزان علاقه به هنر پته‌دوزی از سراسر استان کرمان آزاد و به معنای پذیرش ضوابط و رأی داوران است.
۴-هر دانش آموز می تواند فقط در بخش هنری و حداکثر با ۳ اثر هنری شرکت نماید.
۵-حجم هر فایل ارسالی در تمامی رشته ها، حداقل یک و حداکثر شش مگابایت و در قالب jpg می باشد. که به همراه داشتن شناسنامه هر اثر که شامل نام اثر، تکنیک اجرا، طراح اثر و مجری آن الزامی است)
۶-برگزار کننده نمایشگاه حق استفاده از تصاویر آثار ارسالی را در رسانه‌ها، انتشارات، تبلیغات و همچنین اصل آثار با کسب اجازه از هنرمندان(حق مالکیت معنوی و کپی رایت) را جهت نمایش در داخل و خارج از کشور با ذکر نام هنرمند را خواهد داشت.
۷-دبیرخانه رویداد مسئولیتی در قبال هر گونه آسیب (شکستن قاب، شکستن شیشه، آسیب به اصل اثر و . رویداد..) به آثاری که از طریق پست، پیک و … ارسال می شوند را نخواهد داشت.
۸-به تمامی دانش آموزان هنرمند راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت و در صورت چاپ کتاب (یا به صورت دیجیتال یا اصل کتاب رویداد)اهدا خواهد شد.
۹-عضویت دانش آموزان راه یافته به نمایشگاه در باشگاه هنرمندان موسسه.
شرایط تخصصی شرکت در نمایشگاه
۱-آثار کاربردی و خلاقانه ( صنایع دستی مرتبط با پته)
۲-آثار تزیینی
.در هر بخش دوخت،رنگبندی و طراحی بسیار اهمیت دارد .

·موضوعات آثار آزاد می باشد.
·در این بخش فقط دانش آموزان استان کرمان می توانند شرکت نمایند.

در صورت هرگونه سئوال با دبیرخانه رویداد در میان بگذارید.