برگزاری اردوی یک روزه شرکت کنندگان مدرسه کسب و کار رویش معراج

شرکت کنندگان مدرسه کسب و کار رویش کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با همکاری کانون کارآفرینی دانشگاه صنعتی سیرجان در یک اردوی یک روزه از موسسه شتاب تگ کرمان بازدید کردند.
آتشی پور مسئول کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه با اشاره به تاثیرات مثبت مدرسه کسب و کار رویش در توانمندسازی هنرجویان برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب گفت: مدرسه کسب و کار رویش مدتی است فعالیت خود را با هدف توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی و توانمندسازی هنرجویان و فعالان حوزه کسب و کارهای خرد آغاز کرده است و تاکنون توانسته با ارائه برنامه های مرتبط با این حوزه؛ علاقه مندان را برای توسعه کسب و کارهای خود آماده نماید.
وی افزود: به منظور آشنایی شرکت کنندگان مدرسه کسب و کار رویش با بسترهای کسب و کار خارج از شهرستان؛ اردوی یک روزه و بازدید از موسسه شتاب تگ کرمان با حضور این فعالان برگزار شد. در این اردوی یک روزه اعضای مدرسه کسب و کار رویش با فعالیت ها و برنامه های موسسه شتاب تگ کرمان آشنا شده و در دو کارگاه آشنایی با راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان و روش های خانگی و تجاری سازی ایده های نوآورانه که توسط مهندس عبادی مدیر آموزشی موسسه برگزار شد؛ شرکت کردند.
مسئول کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه خاطرنشان کرد: این بازدیدها موجب کسب تجارب بیشتر و آشنایی شرکت کنندگان و فعالان حوزه کسب و کارهای خرد و خانگی با بسترهای کسب و کاری است که راه‌اندازی شده و توانسته اند به موفقیت برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *