نمایشگاه کسب و کار مشاغل خانگی در محلات شهرستان برگزار می‌شود

کانون مهارت آموزی و کارآفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در حال برگزاری جلسات متعددی با دفاتر تسهیلگری این موسسه در محلات شهر و با محوریت اصلی راه اندازی نمایشگاه کسب و کار مشاغل خانگی در محلات شهرستان است.
اولین جلسه از این مجموعه جلسات با مسئولان دفتر تسهیلگری محله مکی آباد برگزار شد و طی این جلسه پیرامون مسائل مهمی بحث و گفتگو شد.
آتشی پور مسئول کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه معراج اندیشه در خصوص این جلسات گفت: هدف اصلی از برگزاری جلسات با مسئولان دفاتر تسهیلگری موسسه، برگزاری نمایشگاه کسب و کار مشاغل خانگی است. بانوانی که در کلیه محلات شهرستان مشغول به کسب و کار خانگی هستند می‌توانند با حضور در این نمایشگاه؛ کسب و کار خود را در معرض دید عموم علاقمندان قرار دهند. این نمایشگاه با همکاری کلیه دفاتر تسهیلگری موسسه معراج اندیشه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از دیگر مباحثی که در این جلسات پیرامون آن صحبت می‌شود، اختصاص وام به افراد جویای کار و راه‌اندازی مشاغل خانگی در این محلات است. در این جلسه پیرامون افراد متقاضی که درخواست وام اشتغال داده‌اند، بررسی میدانی درخواست آنها، اولویت بندی تخصیص وام به آنها و… بحث و گفتگو شد. جلسات مشابه این جلسه در سایر دفاتر تسهیلگری موسسه نیز برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *