حمایت معراج اندیشه از راه اندازی کمیته کسب و کار مشاغل خانگی (دریچه)

کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با محوریت کارآفرینی و کسب و کار مشاغل خانگی
در حال فعالیت است. این موسسه در راستای تقویت کسب و کار مشاغل خانگی اقدام به راه‌اندازی کمیته‌ای با همین مسئولیت و با نام دریچه نموده است.
الهه شول دبیر این کمیته در خصوص رسالت کمیته کسب و کار مشاغل خانگی دریچه گفت: خانم‌هایی که در سطح شهرستان کسب و کار خانگی راه انداخته‌اند می‌توانند با ثبت نام در موسسه دریچه، کسب و کار خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. در واقع در موسسه دریچه، خانم‌های شاغل در کسب و کارهای خانگی را شناسایی خواهیم کرد.
وی در خصوص اهداف این موسسه نیز گفت: هدف اصلی موسسه دریچه توانمندسازی بانوان شاغل در کسب و کارهای خانگی، آموزش فروش محصولات به آنها با دعوت از کارآفرینان برتر است. آموزش تولید هدفمند محصول، برگزاری کارگاه توانمندسازی فروش و بازاریابی، راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات به صورت ماهانه یا دو هفته یکبار و… از دیگر اهدافی است که برای موسسه دریچه در نظر گرفته‌ایم.
کلیه بانوان سیرجانی شاغل در کسب و کارهای خانگی که علاقمند به عضویت در موسسه دریچه هستند می‌توانند برای آشنایی از فعالیت‌های این موسسه و ثبت نام در آن با شماره ۰۹۳۰۶۰۱۳۴۱۳ تماس گرفته و به عضویت این موسسه در بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *