حضور غرفه معراج اندیشه در نمایشگاه هفته پژوهش

همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش، مراسم ویژه‌ای با محوریت ۲۵ آذرماه روز پژوهش در دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار شد.
در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری در حوزه های مختلف از جمله برگزیدگان دانشگاه در جشنواره های ملی، مخترعان و مبتکران، نگارندگان پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر دانشجویی، کتابداران نمونه، کارشناسان نمونه آزمایشگاه، مجله علمی پژوهشی برتر، معرفی مترجمین کتب برتر دانشگاهی و پدیدآورندگان مقالات کیفی برتر؛ از تلاش آنها قدردانی شد.
در کنار این مراسم؛ غرفه‌هایی به ارائه دستاوردهای علمی پژوهشی نیز اختصاص داده شد که کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر نیز فعالیت‌های خود را در یکی از این غرفه ها در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داد. این غرفه با همراهی کانون کارآفرینی دانشگاه صنعتی به فعالیت خود در هفته پژوهش ادامه داد و فرصتی ایجاد شد که از دستاوردهای پژوهشی موسسه در چند سال اخیر رونمایی شود.
آتشی پور مسئول کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه در این خصوص گفت: علاوه بر ارائه دستاوردهای پژوهشی موسسه در سال های گذشته به شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛ فرصتی فراهم شد تا زمینه‌های مشارکت و همکاری کانون کارآفرینی دانشگاه صنعتی با کانون کارآفرینی موسسه معراج فراهم شود. همچنین سند راهبردی اشتغال شهر سیرجان، نقشه جامع مسائل شهر سیرجان، تغییرات سبک زندگی کادر درمان در زمان مواجهه با بحران کرونا، ذائقه سنجی و سنجش انتظارات مردم سیرجان در فضای مجازی و… از جمله پژوهش‌هایی است که از سوی موسسه معراج اندیشه انجام شده و در این نمایشگاه به علاقه مندان معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که این همکاری بتواند به ارائه راهکارهای جدید در حوزه کارآفرینی و گسترش برنامه ها و ایده های جدید در این زمینه منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *