آشنایی با هنر هفتم در پخش فیلم هفتگی معراج

کانون هنر و اندیشه موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در حرکتی جدید، اقدام به پخش فیلم‌های فاخر سینمای ایران در شهرهای سیرجان و زیدآباد نموده است. عماد آبادی مسئول کانون هنر و اندیشه موسسه در خصوص چگونگی برنامه پخش فیلم این کانون گفت: به منظور آشنایی علاقمندان با دنیای فیلم و سینما، هر هفته جمعه‌ها در شهر زیدآباد و سه شنبه ها در سیرجان و در همان محل موسسه برنامه پخش فیلم را در نظر گرفته ایم و به دنبال آن هستیم که این برنامه در مناطق دیگر شهرستان نیز راه اندازی شود.
وی هدف از برگزاری جلسات هفتگی پخش فیلم را چنین عنوان کرد: این برنامه با هدف آشنایی مخاطبان با هنر سینما و نمایش آثار سینمایی ارزشمند طراحی شده است و در کنار پخش آثار سینمایی فاخر؛ آثار تولید شده در سینما حقیقت، سینما هنر و سینما تجربه نیز در این سلسله برنامه ها پخش می شود.
در این زمینه با مسئولان انجمن سینمای جوان کشور هم گفتگوهایی انجام شده تا فیلم های تولید شده زیر نظر این ارگان نیز به برنامه پخش فیلم هفتگی کانون هنر و اندیشه اضافه شود. عماد آبادی خاطرنشان کرد: در کنار پخش آثار سینمایی؛ قرار است به آموزش نیز توجه نموده و فرصت های آموزشی مناسبی در حوزه فیلم و سینما برای مخاطبان فراهم نماییم که امید است مورد استقبال شهروندان سیرجانی واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *