تیم موشن گرافیک موسسه معراج اندیشه رتبه سوم رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال را از آن خود کرد

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج (مرحله استانی) در استان کرمان از ۲۵ الی ۲۷ آبان ماه در شهرک مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد. تیم تولید محتوای موشن گرافیک موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر توانست در این رویداد ملی رتبه سوم استانی را از آن خود نماید.
این رویداد در بخش های پویانمایی و انیمیشن؛ موشن گرافیک؛ نرم افزار ویژه تلفن همراه و بازی ویژه تلفن همراه و با موضوعات بخش موشن گرافیک در حوزه‌های مدیریت تکنولوژی و بردن صنایع به انقلاب صنعتی چهارم برگزار شد.
۲۶ تیم از سراسر استان در چهارمین دوره رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کردند که در مراسم اختتامیه از ۱۲ تیم با اهدای تندیس تجلیل به عمل آمد.
تیم کریم اهل بیت از رفسنجان توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد و تیم آبی مدیا از راور رتبه دوم را از آن خود کرد. تیم موسسه معراج اندیشه گل گهر نیز به طور مشترک با تیم لایم لاین از کرمان در جایگاه سوم ایستاد. سایه ارسلانی، زهرا حائری، حسین خواجویی نژاد و علی رایگان اعضای تیم موشن گرافیک موسسه معراج اندیشه گل گهر هستند که با تولیدات دیجیتالی و موشن گرافیک متنوع تاکنون توانسته اند در جشنواره‌های متعدد استانی و کشوری حائز رتبه های متعددی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *