به همت موسسه معراج اندیشه محقق می شود:

همایش ملی محیط زیست شهری و توسعه پایدار

مسئول کانون مسئولیت های اجتماعی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با معاون خدمات شهری شهرداری؛ مسئول کمیسیون فرهنگی شهرداری و مسئول واحد HSE شهرداری دیدار و در خصوص برگزاری همایش مشترک ملی محیط زیست شهری و توسعه پایدار گفتگو کرد. این دیدار به منظور تبادل‌نظر و ارائه راهکار برای برگزاری هرچه بهتر همایش مذکور برگزار شد.
در حاشیه این دیدار، مسئول کانون مسئولیت های اجتماعی موسسه در خصوص فعالیت‌های محیط زیستی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و پژوهش هایی که در این زمینه انجام شده است صحبت هایی کرد. ملکشاهی پیرامون برگزاری همایش ملی محیط زیست شهری و توسعه پایدار گفت: این همایش قرار است به صورت مشترک و با تلاش موسسه معراج اندیشه گل گهر و شهرداری و با دو رویکرد تشکیل گروه های هم اندیشی برای متولیان محیط زیست در سیرجان و فرهنگ‌سازی برای عموم جامعه برگزار شود.
همچنین در بخش دیگری از این دیدار در خصوص فعالیت های شهرداری در حوزه محیط زیست از جمله سامانه تفکیک زباله و برنامه ریزی برای جمع آوری زباله، کاشت درختان جایگزین اکالیپتوس، توجه به مسئولیت های اجتماعی با در نظر گرفتن ویژگی بومی محلات و… صحبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *