در رویداد روستایی شو مطرح شد؛

خلاقیت ذهنی بر جذب ایده کسب و کار موثر است

چهارمین جلسه از کارگاه آموزشی روستایی شو به همت کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با تدریس محمدصدرا صنعتی و با حضور جمعی از دهداران و فعالان حوزه روستا برگزار شد.
مشخصات گفتگو و مصاحبه، نحوه ارائه دادن ایده در طراحی کسب و کار، چگونگی اجرای یک استارتاپ موفق، مفهوم اعتبارسنجی و کمینه محصول از جمله مباحث مهمی بودند که در این کارگاه آموزشی پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد. صنعتی، مدرس این دوره از کارگاه آموزشی روستایی شو در خصوص ایجاد خلاقیت ذهنی برای ارائه هر چه بهتر کسب و کار گفت: آموزه های حوزه کارآفرینی می‌تواند به ایجاد خلاقیت ذهنی در طراحی کسب و کار منجر شود. بنابراین بایستی کودکان را از سنین پایین با ایده های خلاقانه و پرورش ذهن پویا برای کارآفرینی در آینده آماده کرد.
وی همچنین به ویژگی‌های یک استارتاپ موفق نیز اشاره کرد و گفت: استارتاپی می تواند موفق باشد که سه ویژگی مشخص را داشته باشد. گسترش پذیر؛ تکرارپذیر و سودده باشد و بتواند افرادی که به حوزه کارآفرینی علاقه‌مند هستند را به خود جذب نماید.
رویداد روستایی شو در جلسات آینده نیز ادامه خواهد داشت و مراحل دیگر کسب و کار در روستا و کارآفرینی روستایی را به حاضران در جلسه آموزش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *