کتابدار کتابخانه معراج اندیشه؛ برگزیده کتابخانه های مشارکتی استانی شد

همزمان با سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛ خانم سعیدیان، کتابدار کتابخانه مشارکتی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر به عنوان کتابدار برگزیده کتابخانه های مشارکتی استان کرمان معرفی و در مراسمی از زحمات وی تقدیر شد.
در انتخاب کتابخانه های مشارکتی برگزیده و کتابداران این کتابخانه‌ها؛ به استانداردها و موارد متعددی از جمله آراستگی فضای کتابخانه، تعداد کتابهای امانت رفته، میزان جذب مخاطب، فعالیت های متفاوتی که کتابخانه انجام می دهد و… توجه می شود.
کتابخانه موسسه معراج اندیشه گل گهر توانست با کسب حداکثر امتیاز از آیتم های ذکر شده به عنوان کتابخانه مستقل برگزیده معرفی شود. از جمله فعالیت های متفاوتی که در این کتابخانه انجام می‌شود می‌توان به برگزاری جلسات متعدد سعدی خوانی، شاهنامه خوانی، مثنوی خوانی و…، حضور در مدارس و تشویق دانش آموزان به عضویت در کتابخانه ها، فعالیت کتابخانه در بسترهای مجازی و… اشاره کرد.
کتابخانه مشارکتی، کتابخانه است که با مجوز نهاد کتابخانه های عمومی و نظارت این نهاد و با توانِ بخش خصوصی دایر شده و در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت می‌کند. کتابخانه موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر هم توانست با ارائه متنوع ترین کتاب ها از معتبرترین ناشران کشوری، خدمات بسیاری را در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به شهروندان سیرجانی ارائه نماید و در مراسم انتخاب کتابدار برگزیده کتابخانه های مشارکتی استان کرمان حائز رتبه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *