گزارش تصویری برگزیدگان اولین جشنواره تولید محتوا مدیوم

برگزیدگان اولین جشنواره تولید محتوا مدیوم معرفی شدند

اولین جشنواره تولید محتوا مدیوم که کاری از خانه انیمیشن ماگ، زیر نظر موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر است، پس از اعلام فراخوان و جمع‌آوری و داوری آثار رسیده به دبیرخانه؛ سرانجام به ایستگاه آخر رسید و با اعلام اسامی برندگان اولین دوره از این جشنواره، پرونده آن بسته شد.
محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید که از داوران این جشنواره بود در بخشی از سخنان خود در آیین اختتامیه گفت: اکنون در عصر سونامی اطلاعات قرار داریم و تولید محتوا یکی از ارکان بسیار مهم آن به شمار می‌رود. برای تولید یک محتوای مطلوب و اثرگذار در وهله اول باید اندیشید تا بدانیم قرار است چه کار کنیم. وی خاطرنشان کرد: خلاقیت، فرم و محتوا سه رکن است که در بررسی آثار ارسالی و انتخاب آثار برتر مدنظر قرار داده شد تا آثاری انتخاب شوند که عنصر اندیشیدن در آن‌ها به خوبی مشاهده می شود.
مدیر شبکه امید تصریح کرد: در عصر فوران اطلاعات؛ امید است بتوانیم با تولید محتوای مناسب در بستر فضای مجازی؛ کاری موثر در این حوزه انجام دهیم. وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره مدیوم سیرجان آثار قابل قبولی بودند که با دقت نظر و در سه حوزه مستند، موشن و پادکست از بین ۲۸ اثر ارسالی، ۸ برنده نهایی مشخص شد و در مراسم اختتامیه امروز از آنها تجلیل به عمل آمد.
آیین اختتامیه اولین جشنواره مدیوم موسسه فرهنگی معراج اندیشه برگزیدگان نهایی این دوره از جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:

-رتبه اول بخش مستند: حسین خواجویی نژاد
-رتبه دوم: جواد کرم پور
-رتبه سوم: عارف شاهکرمی

-رتبه اول بخش موشن‌گرافیک: جواد اسدپور
-رتبه دوم: حسین خواجویی نژاد
-رتبه سوم: زهرا حائری

-رتبه اول بخش پادکست: مجتبی یداللهی
-رتبه دوم: سایه ارسلانی
-رتبه سوم: رضا شاهمرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *