اهالی رسانه سیرجان می‌توانند به مولدان فکر و اندیشه تبدیل شوند

در دیدار اهالی رسانه با مدیر شبکه امید عنوان شد: اهالی رسانه سیرجان می‌توانند به مولدان فکر و اندیشه تبدیل شوند

محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر خود به شهر سیرجان با اهالی رسانه این شهرستان نیز دیدار و گفت‌وگو داشت. در این دیدار صمیمانه که جمع کثیری از فعالان حوزه رسانه در آن حضور داشتند، باطنی با عنوان سابقه‌ای از حضور رسانه‌ها در جامعه و تأثیراتی که از خود بر جای می‌گذارند، گفت: در عصری زندگی می‌کنیم که رسانه‌ها می‌توانند از طریق فضای مجازی تأثیرات گسترده‌ای بر مخاطب خود گذاشته و جریان‌های فکری متفاوت و متنوعی را هدایت نمایند. وی با اشاره به پتانسیل موجود در شهر سیرجان در حوزه رسانه خاطرنشان کرد: استعداد رسانه و خبرنگاری در شهر سیرجان بسیار درخشان و متعدد است که می‌توان از این بستر استفاده‌های بسیاری برد. مدیر شبکه امید تصریح کرد: خاک این شهر برای پرورش افرادی که جریان واژه‌ها و کلمات را به دست بگیرند و مدیر افکار عمومی مردم باشند، بسیار حاصلخیز است و نباید از کنار این مساله به‌سادگی گذشت.
باطنی استفاده از این بستر را فرصت مغتنمی دانست و تصریح کرد: رسانه‌های شهر سیرجان می‌توانند به بزرگ‌ترین مولد فکر و اندیشه تبدیل شوند. این حجم از جریان جراید می‌تواند جریان اندیشه در سیرجان را به سمت‌وسوی بسیار خوبی هدایت کند و نباید از آن غافل شد.
در ادامه این دیدار، اهالی رسانه به گفت‌وگو و تبادل نظر با مدیر شبکه امید پرداخته و سوالات خود را پیرامون حوزه رسانه مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *