استقبال بیش از ۵۰۰ نفر؛ ازمسابقه کتابخوانی ویژه سالروز 13 دی ماه

همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد حادثه ۱۳ دی ماه موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با همکاری یکی از مجموعه های فرهنگی مردمی شهرستان سیرجان که به دلیل محدودیت های رسانه ای از ذکر نام معذور هستیم ، یک دوره مسابقه کتابخوانی را در چهار مقطع برگزار کرد. بر همین اساس نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال و بزرگسالان ۱۷ سال به بالا در بخش خوانش کتاب و کودکان ۵ تا ۸ سال در بخش نقاشی شرکت کردند.
این مسابقه با استقبال خوب همشهریان روبرو شد به طوری که ۱۷۲ نفر در حوزه نقاشی‌کودکان، ۱۱۹ نفر در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال، ۶۳ نفر در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۵۴ نفر در رده سنی ۱۷ سال به بالا در این مسابقه شانس خود را برای برنده شدن امتحان کردند و در پایان مسابقه به همه ۱۷۲ نفر کودکان بخش نقاشی، هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.
در سایر رده های سنی که به رقابت پرداختند؛ نتایج آزمون بررسی و به زودی اسامی نفرات برتر اعلام و از آن ها تجلیل خواهد شد. مسابقه کتابخوانی “پویش مهر سل**” که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد؛ با استقبال گسترده بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان سیرجانی روبه‌رو شد که در نوع خود بی سابقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *