کارگاه توانمندسازی مبلغین شهرستان برگزار شد

کارگاه توانمندسازی مبلغین شهرستان سیرجان به همت کانون دین و جهاد موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، با تدریس حجت الاسلام هادی پور؛ استاد برجسته کشوری برگزار شد.
در این دوره بیش از ۸۰ نفر از خواهران و برادران طلبه و مربیان طرح امین و پرورشی حضور داشتند.
افضلی پور مسئول کانون دین و جهاد موسسه در این خصوص گفت: حسب منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت انجام جهاد تبیین، قرار شده است مبلغین مساجد علاوه بر فعالیت در سطح مساجد؛ در سطح مدارس نیز شروع به فعالیت کنند. به همین دلیل کارگاه توانمندسازی مبلغین برگزار و طی آن هفت مهارت ارتباطی اصلی برای ارتباط گیری با دانش آموزان در سطح مدارس آموزش داده شد.
وی افزود: کارگاه های اینچنینی در نظر دارد با ایجاد و استفاده از ظرفیت های فرهنگی موجود در سطح شهرستان و توانمندسازی فعالان فرهنگی،، در خصوص فعالیت جوانان مومن انقلابی در فضای مجازی و ایجاد بستر فعالیت فرهنگی و مذهبی از ابزار هنر و فضای مجازی در راستای روشنگری در سطح مدارس استفاده کرده و امور مربوط به تبلیغات اسلامی را در سطح مدارس و در بین دانش‌آموزان اجرایی نماید. در واقع مبلغینی که در این دوره ها توانمندسازی می‌شوند، سفیرانی هستند برای ترویج دین مبین اسلام در سطح مدارس شهرستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *