همکاری مشترک دفاتر تسهیلگری معراج و قرارگاه خاتم الاوصیاء

در حاشیه برگزاری رویداد کسب و کار من که با هدف توانمندسازی محله محور محلات کمتر برخوردار سیرجان در حال برگزاری است؛ مسئول کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با کریم دادی مسئول میزان اشتغال قرارگاه تحول اجتماعی استان کرمان؛ خداداد فعال و مدرس راه اندازی مشاغل خانگی و پناهنده دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی قرارگاه خاتم‌الاوصیاء کرمان دیدار و گفتگو کرد.
آتشی پور در خصوص محوریت مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: در این جلسه بحث کارآفرینی اجتماعی که به همراه خود، راهکارهای مفید برای کاهش مسائل اجتماعی چون فقر، بیسوادی، تخریب های زیست محیطی و… دارد مطرح شد. کارآفرینی اجتماعی با ساماندهی مجدد سرمایه‌ها و دارایی های انسانی و اقتصادی به نیازهای اجتماعی جوامع پاسخ می‌دهد و به منزله پذیرش مسئولیت اجتماعی ناشی از توسعه سریع جوامع است.
وی افزود: به طور کلی کارآفرینان اجتماعی که دارای ویژگی های منحصر به فرد و ایده‌های جدید هستند، با بازنگری فعالیت های اقتصادی جامعه و هدایت بخشی سودهای آن به حضور در اجتماع محلی؛ پیامدهای مثبتی را در عرصه اجتماعی رقم می‌زنند.
مسئول کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه خاطرنشان کرد: حضور کارآفرینان اجتماعی در حوزه های مختلف، زمینه توسعه اجتماعات محلی را مساعد می‌سازد. در این جلسه در خصوص طراحی زمینه‌های کاری مشترک بین دفاتر تسهیلگری موسسه معراج اندیشه گل گهر و قرارگاه تحول اجتماعی خاتم الاوصیاء نیز بحث و تبادل نظر شد که امید است به نتایج درخشانی در این زمینه دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *