نشست هم اندیشی کانون کارآفرینی موسسه معراج با انجمن کسب و کار سیرجان برگزار شد

کانون کارآفرینی و مهارت آموزی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در راستای توانمندسازی دانشجویان و به منظور ایجاد کسب و کارهای جدید، با نمایندگان کانون های کارآفرینی دانشگاه های صنعتی، پیام نور، علوم پزشکی و انجمن کسب و کار سیرجان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار پیرامون ساخت شبکه کسب و کار در دانشگاه، جمع آوری ایده های کسب و کار دانشجویان، برگزاری کارگاه های آموزش کسب و کار و استارتاپ های مربوط به کارآفرینی، برگزاری کارگاه های یک روزه، ایجاد دوره های آموزشی برای مهارت آموزی اعضای اصلی انجمن کسب و کار، طرح ریزی ساختار انجمن های کسب و کار در دانشگاه و برگزاری انتخابات برای مشخص شدن اعضای اصلی انجمن های کسب و کار در دانشگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد.
آتشی پور مسئول کانون کارآموزی و مهارت آفرینی موسسه در خصوص هدف از برگزاری چنین جلساتی گفت: ضرورت ارزش آفرینی و ایجاد شبکه از اهداف راه اندازی انجمن کسب و کار است. دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سیرجان با رونق بخشیدن به کانون کارآفرینی در هر دانشگاه می‌توانند به ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی در قشر جوان کمک به سزایی کنند. وی افزود: بحث توانمندسازی اعضای این انجمن بسیار مهم است. برنامه مدرسه کسب و کار می‌تواند به افزایش این مهارت آموزی کمک کند. اعضای انجمن بایستی ابتدا خود با مهارت های مقدماتی راه اندازی کسب و کار آشنا شوند تا بتوانند آن را به دیگران منتقل کنند. موسسه معراج اندیشه هم در این راستا می‌تواند در توانمندسازی اعضای انجمن ها در نقش حمایتگر ظاهر شود. بنابراین از هر دانشگاهی یک نماینده با موسسه معراج اندیشه گل گهر در ارتباط خواهد بود تا طرح توانمندسازی و مهارت‌آموزی اعضای اصلی انجمن کسب و کار سیرجان و کانون های کارآفرینی دانشگاه های شهرستان اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *