موسسه معراج اندیشه گل گهر برگزار کرد

جشن بزرگ شب قصه ویژه کودکان و نوجوانان محله مکی آباد

برنامه شب قصه محلات به مناسبت فرا رسیدن اعیاد پرنور شعبانیه و با مشارکت مجموعه خانه قصه های شاد و دفتر تسهیلگری محله محور کوی المهدی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با استقبال پرشور بیش از ۸۰۰ نفر از اهالی مکی آباد برگزار شد. این برنامه ویژه کودکان و نوجوانان محلات شهرستان سیرجان است که در دومین ایستگاه خود با برنامه های شاد و متنوع میزبان مردم محله مکی آباد بود. محوریت این مراسم بر پایه قصه گویی برای کودکان است.
شروع این برنامه شاد و متنوع در شب میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)؛ با شاهنامه خوانی توسط مهرسا ملک زاده از کودکان این حوزه همراه بود که ابیات شاهنامه را با لحنی شیرین و کودکانه ادا کرد. پس از آن مردم محله مکی آباد از اجرای موسیقی کمانچه توسط صادق و فاطمه خدادادی بهره مند شدند. همچنین طاهره سادات فاطمی به اجرای قصه گویی بسیار جذابی برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم پرداخت و پس از آن گروه نمایش رنگین کمان به سرپرستی محمد ستوده و زهرا ادیبان به اجرای برنامه خود پرداختند. مهرسا آباده ای از دیگر کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم بود که با اجرای قصه گویی کودک؛ همسالان خود را لحظاتی وارد دنیای قصه های کودکانه کرد. در بخش دیگر صادق و فاطمه خدادادی مجدداً به اجرای موسیقی کمانچه پرداختند تا در این شب میلاد؛ مراسم جشن شب های قصه در محلات برای مردم مکی آباد خاطره‌ساز شود.
در پایان مراسم نیز با برگزاری مسابقه به تعدادی از حاضران در مراسم جوایزی اهدا شد.
برنامه شب های قصه در محلات برنامه ای شاد، جذاب و متنوع همراه با اجرای قصه های فولکلور ایرانی است که قرار است در محلات سیرجان برگزار شود. این برنامه به زودی در مسکن مهر و آباده نیز برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *