مدیرعامل موسسه معراج اندیشه در دیدار با کادر درمان بیمارستان غرضی:تلاش جامعه پزشکی در مقابله با کرونا، شایسته تقدیر است

مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در دیدار با مدافعان سلامت شهرستان سیرجان از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛ محمدعلی ایران نژاد مدیر عامل موسسه، حسام الدین شهیدی معاونت فرهنگی و علی سوند رومی به نمایندگی از جامعه فرهنگی و فعالان موسسه معراج اندیشه گل گهر سیرجان با ریاست بیمارستان دکتر غرضی، مدیر بیمارستان و دكتر نديمي به نمايندگي از مدافعان سلامت و خط مقدم مبارزه با كويد 19 دیدار و
گفتگو کردند.
ایران نژاد با اشاره به اهمیت تلاشی که حوزه درمان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و درمان مبتلایان انجام می‌دهند گفت: جامعه پزشکی کشور به خصوص شهرستان سیرجان در دو ماه گذشته نشان دادند که خدمت به مردم خط مقدم جبهه یا جای به خصوصی نمی شناسد، بلکه می توان با لباس سفید پزشکی نیز در خط مقدم درمان به مردم خدمت کرد، لذا بر خود واجب دانستیم به زحمت‌کشان جبهه سلامت خدا قوت و خسته نباشید بگوییم تا بدانند ما به یاد آنها و زحماتی که برای درمان مبتلایان می‌کشند هستیم و در همه حال، حامی و یاور آنها خواهیم بود.
وی افزود: خوشبختانه شهرستان سیرجان در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد و این نشان می‌دهد حوزه درمان سیرجان به خوبی وارد عمل شده است. مسلط بودن بر این مساله، موضوع بسیار مهمی است و کادر پزشکی سیرجان نشان داد که بر حوزه کنترل و پیشگیری کرونا مسلط است. امیدواریم مردم هم به خوبی با کادر درمان همراهی کنند تا شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.
مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر خاطرنشان کرد: پس از پایان تعطیلات نوروز تردد مردم به نسبت بیشتر شد و برای شیوع این بیماری نگرانی ایجاد کرد، اما باز هم کادر درمان کشور به خوبی وارد عمل شد و با کنترل شرایط از افزایش نابهنجار مبتلایان به بیماری کرونا جلوگیری به عمل آورد.
در ادامه این دیدار، مسئولان موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با اهدای بسته های فرهنگی به کادر درمانِ حاضر در جلسه، از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *