…مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در پیامی از عموم شهروندان سیرجانی برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

دوم اسفند ماه 1398 فرصتی است برای اثبات وحدت و همدلی و عرصه ای است برای خلق شکوه و حماسه ای ماندگار تا همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.
بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، هر شهروند ایرانی با یک انتخاب اصلح می تواند در پیشبرد آینده ایران سرافراز موثر واقع شود.
ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند تا با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم. رأی هر ایرانی؛ نماد آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است و می تواند شکوهی ماندگار از همزبانی و همدلی ملت ایران را در صحنه های جهانی به تصویر بکشد.
اینجانب به نوبه خود، از عموم شهروندان فهیم، ولایی و شهید پرور شهرستان سیرجان دعوت می کنم تا بار دیگر، با حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.
امید است نمایندگانی که بر صندلی های مجلس یازدهم تکیه خواهند زد، خدمتگزارانی مخلص برای مردم و ایران اسلامی باشند.

محمدعلی ایران نژاد
مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج گل گهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *