مدیرعامل معراج اندیشه در دیدار با شهردار:

شهرداری در ترویج و احیاء فرهنگ حقوق شهروندی نقش موثری دارد

مدیرعامل، مدیر فرهنگی، مدیر روابط عمومی و مسئول کانون مسئولیت های اجتماعی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در دیدار با شهردار سیرجان انتصاب او را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی موسسه، مدتی است علی اکبر کریمی پور هدایت شهرداری سیرجان را به دست گرفته و عوامل موسسه معراج اندیشه در دیدار با شهردار پیرامون تعامل و همکاری‌های بیشتر گفتگو کردند.
ایران نژاد مدیر عامل موسسه معراج اندیشه ضمن تبریک این انتصاب گفت: شهرداری نقش کلیدی در حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ شهرنشینی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد. مایل هستیم بتوانیم در حوزه خانه‌های تسهیلگری محله محور با شهرداری همکاری داشته باشیم و از ظرفیت شهرداری برای ارائه خدمات بهتر به مناطق حاشیه سیرجان استفاده کنیم. ایران نژاد این انتصاب را به فال نیک گرفته و افزود: تعامل فرهنگی بین شهرداری و موسسه معراج اندیشه می تواند برنامه های موثری را رقم زده و در توسعه فرهنگ شهرستان راهگشا باشد.
کریمی پور شهردار سیرجان نیز با استقبال از همکاری این دو نهاد موثر در سطح شهرستان گفت: همواره سعی کرده‌ام نگاه گسترده ای به مسائل فرهنگی داشته باشم. مایلیم در حوزه فرهنگی با موسسه معراج اندیشه همکاری داشته باشیم و از امکانات و تجهیزاتی که شهرداری دارد برای افزایش راندمان فعالیت‌های فرهنگی استفاده نماییم. وی خاطرنشان کرد: قطعاً این همکاری‌های دوجانبه در حوزه فرهنگی می‌تواند زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان را تقویت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *