دومین دوره آموزشی طلایه داران حجاب و عفاف برگزار شد

دوره آموزشی ترویج حجاب و عفاف، تحت عنوان “طلایه داران حجاب و عفاف” به همت کانون دین و جهاد موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر دومین دوره خود را پشت سر گذاشت.
این دوره به مدت چهار روز و در دو دوره دو روزه در مسجد امیرالمومنین (ع) و با حضور بیش از ۱۸۰ نفر از بانوان شهرستان کار خود را آغاز کرد. یک دوره دو روزه این برنامه با عنوان دوره تکمیلی و دوره دیگر با عنوان دوره مقدماتی پذیرای شرکت کنندگان بود. در دوره مقدماتی، اصول اولیه ترویج حجاب و عفاف و در دوره تکمیلی مباحث تکمیل کننده دوره اول آموزش داده شد.
به گفته افضلی دبیر کانون دین و جهاد، در این دوره آموزشی با هدف ترویج حجاب و عفاف؛ بانوان حاضر در دوره با راه های اصولی، علمی و منطقی ترویج حجاب آشنا شدند تا بتوانند راه های فرا گرفته شده را به صورت اصولی و کاربردی در جامعه پیاده کرده و منجر به ترویج حجاب در بین آحاد جامعه شوند.
خانم اسلاملو و آقای وزیری از اساتید مطرح کشوری با سابقه بیش از ۲۵ سال فعالیت در حوزه های مختلف مربوط به حجاب و عفاف، مدرسان این دوره آموزشی بودند که مبانی اصولی و راهکارهای علمی و منطقی ترویج حجاب را به حاضران در جلسه آموزش دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *