در گفتگو با نمایندگان موسسه فرهنگی چادرملو عنوان شد:

تجربه موسسه معراج می تواند الگوی مناسبی برای شرکت های بزرگ اقتصادی باشد

جلسه هم اندیشی مدیران موسسه فرهنگی چادرملو اردکان یزد و موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با حضور نمایندگانی از این دو موسسه برگزار شد.
محوریت اصلی جلسه فوق؛ پیرامون هم‌اندیشی و تبادل نظر بین فعالان فرهنگی دو موسسه و استفاده از تجربیات حاصل شده در برنامه های فرهنگی هر یک از دو موسسه بود.
مدیرعامل موسسه معراج اندیشه گل گهر با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های فرهنگی سالهای قبل موسسه گفت: موسسه معراج اندیشه که با همت بلند مدیران شرکت گل گهر و حمایت های مستمر آنان شکل گرفته، همواره بر این باور بوده و هست که بسترهای فرهنگی مناسبی را برای توسعه فرهنگ شهری و بهره مندی شهروندان سیرجانی از برنامه‌های مختلف فرهنگی فراهم نماید و در این زمینه از توان و تخصص افراد کارآمد استفاده نموده است. این فعالیت ها اگر بین موسسات مختلف تبادل شود می تواند به توسعه فرهنگ بینجامد.
مدیر فرهنگی اجتماعی موسسه نیز در گوشه ای از سخنان خود با اشاره به توان موسسه در پیشبرد اهداف فرهنگی خود گفت: بهره گیری از تفکر خلاق فرهنگی و برنامه ریزی های متعدد در این راستا، توانسته به پیشبرد اهداف فرهنگی موسسه کمک نماید. وی افزود: فرهنگ، رکن بسیار مهمی در پیشبرد اهداف و رشد تمدن جوامع است و خوشبختانه توانسته ایم با برنامه ریزی های گسترده و در نظر گرفتن افق بلند مدت و کوتاه مدت اهداف فرهنگی به بخش عظیمی از برنامه های توسعه ای در حوزه فرهنگ شهرستان دست پیدا کنیم.
نمایندگان موسسه فرهنگی چادرملو اردکان ضمن ابراز خرسندی از تبادل نظر با موسسه معراج اندیشه گل گهر؛ برنامه های فرهنگی انجام شده در این موسسه را در خور تامل و کاربردی دانستند و ابراز امیدواری کردند که بتوانند از تجربیات شکل گرفته در موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و برنامه ریزی های مدون این موسسه برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود در چادرملو اردکان نیز استفاده نمایند.
شکل گیری همکاری های دو طرفه و بهره مندی از ایده های فرهنگی موجود در هر یک از دو موسسه و اجرایی نمودن آن ها و برگزاری کارگروه های تخصصی در راستای اجرایی نمودن اهداف مشترک؛ از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد استقبال طرفین گفتگو قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *