در هفته دوم مسابقات قرآنی چه گذشت؟

شرکت کنندگان در بیستمین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی معراج در هفته دوم برگزاری این مسابقات در بخش‌های سرود، تواشیح، اذان و مداحی با یکدیگر به رقابت پرداختند. افضلی‌پور مسئول کانون دین و جهاد موسسه معراج اندیشه در خصوص جزئیات این بخش از بیستمین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی معراج گفت:  در این قسمت از مسابقات شرکت کنندگان در بخش‌های سرود، تواشیح، اذان و مداحی توانمندی‌های خود را به رقابت گذاشتند.
وی افزود: در بخش سرود بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان در قالب ۹ گروه سرود به اجرای برنامه پرداختند. در بخش مداحی بیش از ۳۰ داوطلب شرکت کردند و ۲ تن از مداحان سیرجانی بر اجرای آنها نظارت داشتند.
مسئول کانون دین و جهاد خاطرنشان کرد: در بخش اذان بیش از ۳۰ نفر از شرکت کنندگان با حضور داور مسابقه که از قاریان حرم مطهر امام رضا (ع) است، توانمندی‌های خود را محک زدند و در بخش تواشیح نیز بیش از ۱۰ نفر از افراد با هم به رقابت پرداختند. افضلی پور به اجرای بخش سوم بیستمین دوره از مسابقات فرهنگی، قرآنی معراج در هفته آینده اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات در هفته آینده نیز ادامه دارد و به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. همچنین نتایج هفته دوم که با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از
شرکت کنندگان در چهار بخش سرود، تواشیح، اذان و مداحی برگزار شد در هفته آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *