در راستای تحقق فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار؛

معراج اندیشه و آموزش و پرورش، تفاهمنامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی بین موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و اداره آموزش و پرورش شهرستان سیرجان با هدف تحکیم، تقویت و تثبیت بنیان خانواده با استفاده از توانایی‌های علمی، ظرفیت های طرفین و همکاری فرهنگی، اجتماعی، هنری، آموزشی، پژوهشی، مهارتی و اجرایی به خصوص در کودکان و نوجوانان، دانش آموزان، والدین و معلمان امضا شد.
معاون فرهنگی موسسه معراج اندیشه در خصوص جزئیات انعقاد این تفاهم نامه گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه همکاری، تقویت و نهادینه کردن مشارکت اثربخش و مسئولیت پذیری مردم، خانواده و نهادهای اقتصادی، مدیریت شهری و روستایی و بنیادهای عام المنفعه در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و نهادینه کردن تقویت همکاری مدارس با مراکز فرهنگی و علمی با محوریت خانواده و مدرسه سالم است. وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه و به مدت سه سال تعاملات علمی، فرهنگی، اجتماعی در راستای ارتقای همکاری مشترک بین موسسه معراج اندیشه و آموزش و پرورش انجام خواهد شد. همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، مادران و مربیان؛ همکاری در طرح‌های پژوهشی، سمینارها و تحقیقات علمی؛ همکاری در جهت استفاده از ظرفیت و زیرساخت های فضای مجازی؛ همکاری در جهت تولید محتوای مربوط به حوزه تحکیم بنیان خانواده و… از دیگر بخش هایی است که بر اساس این تفاهم نامه از سوی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و اداره آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد.
معاون فرهنگی موسسه معراج اندیشه خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه زیرساخت‌های مورد نیاز از سوی موسسه در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار داده خواهد شد و از طرح های پژوهشی حوزه خانواده، کودک و نوجوان حمایت می‌شود. همچنین اداره آموزش و پرورش نیز با موسسه در جهت تحقق فعالیت های حوزه خانواده و موسسه همکاری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *