در دیدار مدیرعامل معراج گل گهر با فرماندار انجام گرفت:

پژوهش‌های مؤسسه معراج اندیشه گل گهر روی‌میز فرماندار

مدیر عامل و تنی چند از مدیران مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر با حضور در دفتر فرماندار سیرجان ضمن عرض تبریک انتصاب وی؛ پژوهش‌های صورت‌گرفته در سال‌های گذشته توسط این مؤسسه را به اطلاع فرماندار رساندند. در این دیدار، ایران‌نژاد مدیرعامل مؤسسه ۱۲ پژوهش صورت‌گرفته توسط واحدهای مختلف مؤسسه معراج اندیشه را تشریح کرد. این پژوهش‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی‌، اجتماعی، کارآفرینی و فضای مجازی انجام‌شده اند که برای اجرایی شدن در سطح شهرستان می‌توانند به‌عنوان وزنه‌های مؤثری مورد نظر واقع شوند.
ایران‌نژاد ضمن تقدیر از چهره علمی و خدمات علمی فرماندار در سال‌های گذشته گفت: این‌که فرماندار یک شهر نگاه علمی، دانشگاهی و پژوهشی داشته باشد می‌تواند امیدبخش روزهایی با محوریت فرهنگ و پژوهش در شهرستان باشد. خرسندیم که با این نگاه علمی بر بالاترین مسند اجرایی شهرستان تکیه زده‌اید.
وی افزود: پژوهش های الگوی رهیافت فرهنگی با مدل نگرش سنجی جامع، بررسی تاثیر بازی های حسی-حرکتی بر رشد متعادل کودکان ۴ تا ۶ سال، ارتقاء مهارت های زندگی با استفاده از آموزش غیر مستقیم در قالب فعالیت‌های مشارکتی در بین نوجوانان شهرستان سیرجان، خانه مهارت نوجوان، ذائقه سنجی و سنجش نگرش و انتظارات مردم سیرجان از شبکه‌های اجتماعی، تحلیل و بررسی زیست بوم اشتغال شهرستان سیرجان در زمینه‌های شغلی؛ صنعت انرژی؛ بهداشت و درمان؛ صنعت حمل و نقل و دامپروری، سنجش انتظارات مردم سیرجان از شرکت گل گهر و تاثیر آن بر رضایت مندی و نارضایتی آن، سند جامع و برنامه راهبردی موسسه فرهنگی هنری معراج اندیشه گل گهر، شناسایی و شیوع شناسی انواع مشکلات رفتاری-هیجانی و روانشناختی ۳ سال اخیر در نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله دختر و پسر شهرستان سیرجان، اجرای طرح مداخله پژوهی تغییر فرهنگ تولید و تفکیک پسماند زباله از مبدا در بین خانواده‌های ساکن در شهرک مسکونی گل گهر و نقشه جامع مسائل شهر سیرجان؛ پژوهش‌های دوازده‌گانه ای هستند که مؤسسه معراج اندیشه در سال‌های گذشته با دقت و جدیت وافر آن‌ها را انجام داده چرا که همواره دغدغه پژوهش محور این مؤسسه در کارهای فرهنگی مورد توجه همگان بوده‌است.
مدیر عامل مؤسسه معراج اندیشه خاطرنشان کرد: با توجه به چهره علمی-پژوهشی فرماندار مایه خرسندی است که نتایج حاصل از این پژوهش‌ها دست‌مایه اقدامات اجرایی شهرستان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *