در دیدار عوامل موسسه معراج اندیشه با امام جمعه مطرح شد؛

به فعالیت در فضای مجازی نگاه ویژه داشته باشید

مدیرعامل و عوامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و فرارسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه، با امام جمعه محترم سیرجان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛ مدیرعامل موسسه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به امام جمعه محترم که از سلاله پاک سادات است؛ گزارشی از فعالیت‌های مستمر و چندین ساله موسسه به ویژه در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی ارائه نمود. در این گزارش؛ عملکرد موسسه در بستر فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا به ویژه روند شکل گیری و برگزاری جشنواره هفتم گل گهر که به صورت مجازی در ایام کرونا برگزار شده بود مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
مدیر عامل موسسه معراج اندیشه در این دیدار با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری برای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه گفت: هر گامی، هر چند کوچک که در راستای ترویج فرهنگ و هنر در شهرستان برداشته شود می تواند آینده فرهنگی شهرستان را ارتقا بخشیده و به بهبود وضعیت فرهنگی شهر کمک کند.
امام جمعه نیز در بخشی از سخنان خود موسسه معراج اندیشه را پیشگام در فعالیت‌های فرهنگی هنری خواند و گفت: تلاش موسسه معراج اندیشه برای اشاعه فرهنگ در شهرستان قابل تقدیر است و انتظار می‌رود این تلاش با همت مسئولان دلسوز موسسه، تقویت و تکامل بیشتری پیدا کند تا شاهد نتایج اثربخش آن باشیم.
وی افزود: با توجه به اهمیتی که فضای مجازی در انعکاس اخبار دارد موسسه معراج اندیشه باید تمرکز خود را بر فعالیت عمیق در فضای مجازی و تولید محتوای متناسب با این بستر قرار دهد و برای فعالیت در حوزه فضای مجازی برنامه بلندمدتی را تدوین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *