در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد عنوان شد:معراج اندیشه بازوی فرهنگی شهرستان است

جمعی از مدیران و مسئولان موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با دکتر امیر بازرگان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان دیدار و پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان گفتگو کردند.
در این دیدار، ظرفیت‌های موسسه معراج اندیشه معرفی شد تا فرصت هم افزایی این ظرفیت ها و بسط و توسعه آنها بین موسسه و دانشگاه فراهم گردد. سرپرست جدید دانشگاه آزاد ضمن قدردانی از فعالیت هایی که در موسسه فرهنگی معراج اندیشه و به منظور توسعه کارهای فرهنگی انجام می‌شود، گفت: موسسه فرهنگی معراج اندیشه به عنوان بازوی فرهنگی شهر سیرجان محسوب می‌شود.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای حضور فعال در عرصه فعالیت های اجتماعی در سطح شهرستان را دارد و می تواند با انجام برنامه‌های مشترک با موسسه معراج اندیشه این فعالیت ها را توسعه داده و بر غنای آن ها بیفزاید. بازرگان خاطرنشان کرد: باید نسل جدید دانشگاه را به عنوان یک دانشگاه اجتماعی معرفی کنیم. در دانشگاه اجتماعی، فعالیت های اجتماعی بستر نشر و نمو پیدا کرده و می توانند در دل جامعه جاری و ساری شده و در آینده ای نه چندان دور، تاثیرات بسزای آنها را شاهد باشیم.
در این دیدار بر فعالیت‌های فرهنگی مشترک که قابلیت اجرا بین موسسه و دانشگاه دارند تاکید شد و توسعه امور فرهنگی به منظور ارتقاء فرهنگ شهرستان مد نظر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *