در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش عنوان شد:

گسترش همکاری ها، به توسعه فرهنگی شهر می انجامد

مدیرعامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و مدیران کانون های مختلف این موسسه با مدیران و معاونان آموزش و پرورش شهرستان سیرجان دیدار و گفتگو کردند.
این دیدار به منظور گسترش همکاری بین نهاد مهم آموزش و پرورش و موسسه فرهنگی انجام و در گفتگوهای بین حاضران در جلسه به ابعاد مختلف همکاری بین این دو نهاد پرداخته شود. مدیرعامل موسسه معراج اندیشه در بخشی از سخنان خود در این دیدار گفت: موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر همواره به دنبال تحقق اهداف فرهنگی خود در ابعاد و زمینه‌های مختلف بوده و هست و در راستای تحقق این اهداف تمایل به استفاده از توان و تخصص سایر نهادها نیز دارد. به همین منظور به دنبال گسترش همکاری‌های خود با سایر ادارات، نهادها و موسسات هستیم تا بتوانیم با بهره‌گیری از نظرات تخصصی آنها در حوزه فعالیت‌های فرهنگی؛ دامنه این فعالیت‌ها را گسترش داده و بر اثر گذاری آنها بیفزاییم. وی خاطرنشان کرد: گسترش اینگونه همکاری‌ها به توسعه فرهنگی شهر می‌انجامد و توسعه فرهنگی نیز به رشد فردی و اجتماعی منجر می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در گوشه‌ای از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از این همکاری تصریح کرد: نهاد آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادها و تاثیرگذارترین آنها در حوزه توسعه فرهنگ است چرا که با کودکان و نوجوانان؛ سرمایه های فرهنگی و اجتماعی آینده سر و کار دارد و اگر بتوانیم فرهنگ را از مدارس پایه ریزی کنیم، در آینده می توانیم از آسیب‌ها و مشکلات متعددی در جامعه جلوگیری نماییم. وی افزود: با علاقه و خرسندی فراوان با موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر همکاری خواهیم کرد چرا که معتقدیم این موسسه برای گسترش فرهنگ در شهرستان و فرهنگ سازی در محلات مختلف با افقی روشن و با تلاشی مستمر در حال فعالیت می باشد.
در ادامه این دیدار هم موارد متعددی که در انعقاد تفاهم نامه جدید بین موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و اداره آموزش و پرورش سیرجان قرار است منعقد شود پرداخته شد. این تفاهمنامه به منظور توسعه همکاری بین دو واحد در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی منعقد خواهد شد و طرفین، گفتگوهایی پیرامون بندهای متفاوت این تفاهم‌نامه؛ بر هدف مشترک خود که توسعه فرهنگی و اجرای برنامه هایی متناسب با فرهنگ شهرستان با در نظر گرفتن نیاز ویژه کودکان در این برنامه های فرهنگی است؛ تاکید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *