در دیدار امام جمعه محترم با پرسنل موسسه معراج اندیشه گل گهر عنوان شد:

بنیان خانواده را سرلوحه امور فرهنگی قرار دهید

امام جمعه محترم در دیداری صمیمی پای صحبت های پرسنل موسسه معراج اندیشه گل گهر نشست و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این موسسه قرار گرفت.
وی در این دیدار با اشاره به اقدامات خوبی که در موسسه معراج اندیشه گل گهر شکل گرفته گفت: آینده نگری شما در انجام اقدامات فرهنگی و اینکه حسب منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دانش بنیان بودن اقدامات، گام بر می دارید شایسته تقدیر است.
حجه الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: هدف اصلی انقلاب اسلامی فراهم نمودن بستر مناسب برای ظهور منجی است و موسسه معراج اندیشه گل گهر با توجه ویژه به تربیت نسل جوان و نوجوان و تاکید بر فرزندآوری می تواند رسالت فرهنگی خود را در این راستا به نحو احسن انجام دهد.
امام جمعه تاکید کرد: به همین منظور باید توجه به بنیان خانواده را سرلوحه اقدامات خود قرار دهید و برنامه های فرهنگی خود را به این سمت و سو هدایت کنید تا در فراهم سازی مقدمات ظهور؛ نقش مهم خود را ایفا نمایید.
در این دیدار مدیرعامل موسسه نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد مجموعه گفت: صمیمیت، راستی و صداقت؛ مشخصه اصلی پرسنل موسسه معراج اندیشه گل گهر است که با نگاه خدمت به خلق و برای رضایا خداوند در این مجموعه گرد هم آمده و به اقدامات فرهنگی می پردازند.
حاتمی عضو هیات مدیره موسسه نیز در بخشی از سخنان خود گفت: سعی کردیم یک تیم خبره و با انگیزه را در راستای تحقق اهداف موسسه گرد هم جمع نموده و از توانمندی آن ها استفاده کنیم تا در راستای ارتقاء فرهنگ شهرستان گامی هرچند کوچک برداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *