در آخرین شب از شب‌های خاطره معراج مطرح شد:

مسئولان به مردم توجه ویژه داشته باشند

آخرین شب از مجموعه برنامه‌های شب‌های خاطره و جهاد تبیین که به مدت ۸ شب توسط مؤسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر در مساجد و حسینیه‌های سطح شهر درحال برگزاری بود؛ جمعی بالغ‌بر هزار نفر از شهروندان سیرجانی به‌همراه مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا، در گلزار شهدای سیرجان جمع آمده و از برنامه‌های متنوع فرهنگی این مراسم استفاده کردند.
محمد احمدیان از راویان برجسته کشوری در حاشیه این مراسم به ضرورت توجه مسئولان به مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان بایستی به مردم و شرایط اقتصادی فعلی توجه ویژه داشته باشند. وی افزود: همان‌طور که در گذشته خرمشهر با همت و اخلاص مردم آزاد شد، امروز هم باید خرمشهرها با تدبیر مسئولین آزاد شوند.
اجرای مداحی و دکلمه خوانی و اجرای سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود سربازان حاج‌قاسم و گروه سرود مؤسسه معراج اندیشه گل‌گهر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
همچنین قرارگاه خادمین گلزار شهدای سیرجان در این مراسم به قرائت بیانیه‌ای پرداخت که در آن به هتک حرمت مقام شامخ و گران‌قدر امام هشتم (ع) توسط فیلم نامرتبط عنکبوت مقدس پرداخته بود و در این بیانیه، این هتک حرمت و جشنواره‌ای که فیلم مذکور در آن به نمایش در آمده بود محکوم شد و یاد و نام امام رضا (ع) گرامی داشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *