حضور بالغ بر ۲۰۰ نفر شرکت کننده در مسابقات کتبی معراج

بخش کتبی نوزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی معراج به همت کانون دین و جهاد موسسه از ساعت ۹ صبح پنجشنبه با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان، در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار شد.
افضلی پور مسئول کانون دین و جهاد در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: بخش کتبی این دوره از مسابقات در هفت رشته مختلف و برای تمامی مقاطع سنی در نظر گرفته شده بود. وی افزود: رشته نهج البلاغه در دو مقطع سنی زیر ۱۳ سال و بالای ۱۳ سال؛ رشته کتابخوانی در مقاطع سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و بالای ۱۳ سال و رشته‌های تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه و… با استقبال بالغ بر ۲۰۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که در سایت این دوره از مسابقات ثبت نام کرده بودند برگزار شد.
افضلی پور خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات معلومات خود را محک زده و با هم به رقابت پرداختند که اسامی برگزیدگان به زودی منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به جدید بودن این بخش از مسابقات خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته بخش کتبی مسابقات وجود نداشت اما با توجه به اهمیت پرداختن به مسائل مهم حوزه معارف اسلامی تصمیم بر آن شد که رشته‌های مذکور به نوزدهمین دوره و همچنین به دوره‌های آینده مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی معراج اندیشه افزوده شود. خرسندیم که در اولین سال اضافه شدن این رشته ها به مسابقات با استقبال جمع کثیری از همشهریان سیرجانی روبرو شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *