بیستمین دوره مسابقات قرآنی فرهنگی و هنری “معراج” آغاز به کار کرد

به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر؛

بیستمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری معراج آغاز به کار کرد

صبح امروز بیستمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری معراج به همت کانون دین و جهاد موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گوهر فعالیت خود را با حضور بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کننده در بخش آوایی و در قسمت‌های قرائت و ترتیل آغاز کرد.
افضلی پور مسئول کانون دین و جهاد موسسه استقبال از این دوره از مسابقات قرآنی معراج را خوب عنوان کرد و گفت:
در نخستین روز از شروع بیستمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری معراج بیش از ۲۰۰ نفر از حافظان و قاریان قرآن در بخش قرائت و ترتیل و در دو گروه خانم‌ها و آقایان با هم به رقابت پرداختند که نتایج نهایی این بخش از مسابقات پس از پایان برگزاری کلیه بخش‌ها اعلام خواهد شد.
وی افزود: هفته آینده ادامه بیستمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری معراج را در بخش‌های مداحی، تواشیح و سرود خواهیم داشت و دو هفته بعد نیز شرکت کنندگان در بخش کتابخوانی این دوره از مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.
مسئول کانون دین و جهاد موسسه معراج اندیشه خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری سلسله مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری معراج به صورت سالانه؛ تقویت بنیه قرآنی علاقه‌مندان به این حوزه و ترویج فرهنگ انس با قرآن در جامعه است. برندگان نهایی این دوره از مسابقات نیز پس از پایش و داوری نهایی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *