به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر؛

از انیمیشن فیل زورگو رونمایی شد

آیین رونمایی از انیمیشن فیل زورگو که به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر و با همراهی موسسه پویانمایی ماگ تولید شده، برگزار شد. دبیر کانون فضای مجازی موسسه معراج اندیشه هدف از تولید این انیمیشن را ایجاد تولیدات ارزشمند در حوزه انیمیشن و ترغیب فعالان این حوزه عنوان کرد چراکه بحث فرهنگ سازی و ترویج آن یکی از دغدغه‌های اصلی عوامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه است. وقتی قرار است در حوزه فرهنگی فعالیتی انجام شود، بحث اثرگذاری و اثرپذیری مورد مهمی است که باید به آن توجه کرد.
از آنجایی که انیمیشن و موشن گرافیک تنها رسانه هایی هستند که به واسطه قدرت خلاقیت و هنر والایی که دارند می‌توانند بدون تکرار شدن و کاهش جذابیت؛ یک موضوع و مسئله فرهنگی را به راه‌های مختلف آموزش دهند، از آن می‌توان در امر فرهنگ‌سازی استفاده بهینه کرد.
موسسه فرهنگی معراج اندیشه به دنبال این است تا برای هر قشر، تولیدات مخصوص به خود را داشته باشد و این تولیدات به تفکیک مخاطبان برای اثرگذاری بهتر در قالب انیمیشن انجام خواهد شد.
یکی از مخاطبان اصلی؛ گروه کودکان و نونهالان هستند. انیمیشن فیل زورگو با توجه ویژه به آزمایش و محک توان تولید و برنامه‌ریزی واقع گرایانه برای تولیدات بعدی و همچنین سنجش بازخورد تولیدات فرهنگی به شیوه انیمیشن در کودکان سیرجانی تولید شده تاثیرات فرهنگی را در جامعه هدف خود دوچندان کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *