به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر؛

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرستان سیرجان برگزار شد

در آستانه فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی‌، نشست هم اندیشی مدیران و فعالان روابط عمومی سازمان ها و نهادهای فرهنگی اجتماعی شهرستان سیرجان با مدیران موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر برگزار شد.
در این نشست؛ مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پیرامون نیازهای حوزه روابط عمومی و نقاط قوت و ضعف موسسه معراج گفتگو کرده و به ارائه راهکار پرداختند.
مهمترین مسئله مطرح شده در این نشست هم اندیشی مباحث آموزشی و تجهیز روابط عمومی ها به دانش پایه حوزه روابط عمومی بود. ایجاد گروه مدیران روابط عمومی و به اشتراک گذاشتن فعالیت های فرهنگی و آموزشی موسسه معراج اندیشه گل گهر به منظور بهره مندی اقشار مختلف جامعه از این برنامه‌ها، موارد دیگری بود که پیرامون آن بحث و گفتگو شد. برگزاری دوره ای نشست های هم اندیشی، پوشش حداکثری اخبار مثبت توسط سازمان ها و نهادها جهت بالا بردن روحیه امید و توسعه نشاط اجتماعی، استفاده از ظرفیت ها و تجهیزات سازمان‌ها و نهادها برای توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، در نظر گرفتن برنامه‌های کوتاه‌مدت؛ میان‌مدت و بلندمدت در حوزه‌های مختلف به منظور پیشرفت فعالیتهای روابط عمومی و… از جمله دیگر مباحث مهمی بود که در این نشست هم اندیشی از سوی مدیران و فعالان روابط عمومی سازمان ها و نهادهای فرهنگی مطرح شد.
در این نشست هم چنین گزارشی از فعالیت های مختلف موسسه فرهنگی معراج اندیشه ارائه گردید . بنا به گزارش ارایه شده، مهمترین تمرکز موسسه، حول محور تحکیم بنیان خانواده است و سایر برنامه های موسسه ذیل این هدف مهم و راهبردی طرح ریزی می شود .
بنابه گزارش های ارایه شده از سوی برخی مدیران موسسه معراج ، علاوه بر هدف محوری تحکیم بنیان خانواده، به طور جدی برنامه های موسسه معراج بر مسئله کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و ترویج روحیه شادابی و نشاط اجتماعی متمرکز است و در راستای این مهم علاوه بر برنامه های متمرکز در ساختمان مرکزی موسسه‌ و مرکز فرهنگی هنری غدیر این موسسه نسبت به ایجاد دفاتر تسهیل گری و خدمات فرهنگی و اجتماعی در محلات کم برخوردار اقدام کرده است .
در این جلسه مجید اسلامی سرپرست روابط عمومی موسسه معراج اندیشه گل گهر با اشاره به همت بلند مدیران شرکت گل گهر در عمل به مسوولیت اجتماعی شرکتی بیان داشت: موسسه فرهنگی معراج در همین راستا همواره پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده است و این نشست هم اندیشی به این منظور شکل گرفته است تا افرادی را که در ادارات فرهنگی و اجتماعی و پر مخاطب مسولیت و فعالیت دارند از نظرات آنها برای بهبود برنامه های موسسه بهره‌ برداری شود .
سرپرست روابط عمومی موسسه معراج اندیشه در پایان ضمن ابراز خرسندی از بیان نظرات متنوع و سازنده این نشست گفت: نظرات مدیران و فعالان روابط عمومی سازمان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان به طور دقیق بررسی خواهد شد تا از دل آن ها راهکارهای سازنده‌ای برای ارتقاء هرچه بهتر فعالیت های موسسه معراج استخراج شود.
این نشست هم اندیشی اولین نشست هم اندیشی موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با حضور مدیران و فعالان روابط عمومی سازمان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان در سال جاری بود. به همین منظور در آینده نزدیک نیز جلسات مشابه ای با حضور سایر مدیران و فعالان روابط عمومی ادارات، نهادها، و هم چنین شرکت های صنعتی و معدنی برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *