به همت موسسه معراج اندیشه و همزمان با روز سینما؛

از سینماگران سیرجانی مقیم تهران تجلیل شد

نشست هم اندیشی با اهالی سینما و تلویزیون سیرجانی مقیم تهران در محل فرهنگستان هنر تهران و با حضور مدیرعامل، مدیر فرهنگی و مسئول کانون هنر و ادبیات موسسه معراج اندیشه گل گهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سیرجان برگزار شد.
محور اصلی این دیدار تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان سیرجان بود و حاضران در جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص برنامه‌های جاری فرهنگی در سیرجان به ویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی موسسه معراج اندیشه گل گهر ارائه کردند.
همچنین در خصوص انجام فعالیت ها و برنامه هایی که می تواند به عنوان کارهای تاثیرگذار در حوزه سینما و تلویزیون در شهرستان سیرجان صورت بگیرد در این جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
شخصیت‌هایی چون محمودرضا تخشید رئیس سابق سیمافیلم و بخش تولید فیلم و سریال شبکه سه، آقای شکیبی منتقد سینما، مهدی ملک قاسمی مدیر طرح و برنامه شبکه جام جم و مستند ساز، محمد شهبا استاد دانشگاه و مولف کتب متعدد سینمایی، احسان رضوانی پور کارشناس ارشد تهیه کنندگی سینما و فیلمساز، معین کریم الدینی مستندساز و… از جمله میهمانان این جلسه بودند.
در این نشست در راستای تعاملات موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر با مجموعه فرهنگستان هنر ایران برای تقویت بنیه علمی و فرهنگی شهرستان سیرجان دیدگاه‌هایی ارائه شد و مقرر گردید از ظرفیت های سینماگران سیرجانی مقیم سیرجان برای مسائل آموزشی و تولید برنامه در سیرجان استفاده شود و این گونه برنامه ها و تعاملات فرهنگی از سوی موسسه معراج اندیشه ادامه داشته باشد.
در پایان این نشست هم اندیشی، به بهانه فرارسیدن ۲۱ شهریور روز سینما از سینماگران سیرجانی مقیم تهران تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *