به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر صورت پذیرفت؛

اعزام راویان دفاع مقدس به اردوی راهیان نور

جمعی از افرادی که دوره‌های روایتگری را گذرانده‌اند؛ به همت موسسه معراج اندیشه گل گهر برای تکمیل دوره آموزش روایتگری به مناطق جنوب اعزام شدند.
افضلی پور مسئول کانون دین و جهاد این اقدام را در راستای پرورش روایتگران دوره دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حدود ۳۶ نفر از افرادی که دوره‌های روایتگری را در موسسه معراج اندیشه گذرانده اند یا در مساجد و سایر جاها فعالیت هایی در حوزه روایتگری دفاع مقدس داشته اند؛ به اردوی ۶ روزه روایتگری مناطق جنوب اعزام شدند. وی افزود: یوسف میرشکار و سرهنگ هنری، دو تن از اساتید برجسته روایتگری استان کرمان؛ هنرجویان را همراهی کرده و توضیحات تکمیلی را برای راویان ارائه خواهند داد.
افضلی پور خاطرنشان کرد: راویان قرار است آموزش‌های لازم و کافی را در این اردو ببینند و نکاتی را در خصوص مناطق جنگی بیاموزند. بعد از پایان این دوره از این افراد برای اعزام به مناطق جنگی، مدارس و مساجد جهت روایتگری دفاع مقدس در یادواره ها و اردوهای راهیان نور استفاده خواهد شد.
وی پرورش راویان دفاع مقدس برای بیان ناگفته های جنگ را یکی از الزامات خواند و خاطرنشان کرد: اکثر افراد حاضر در این اردو در دوره های تئوری روایتگری شرکت کرده اند، کتاب های مربوطه را مطالعه کرده‌اند و در دوره تکمیلی آن در مناطق جنگی شرکت می کنند؛ چرا که هدف ما پرورش راویان توانمندی است تا بتوانند ناگفته های جنگ را بیان کرده و به توصیف لحظات جانفشانی رزمندگان ما بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *