‍ به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت موسسه معراج اندیشه گل‌گهر؛عطر جهاد در مدارس شهرستان پیچید

مجموعه برنامه های عطرجهاد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به همت کانون فرهنگ پایداری موسسه معراج اندیشه گل‌گهر در برخی مدارس دوره دبیرستان شهرستان سیرجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه گل‌گهر، برنامه عطرجهاد در راستای ترویج فرهنگ مقاومت پایداری در برخی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه سیرجان از جمله دبیرستان های ابن سینا، شاهد (امام مهدی)، سجادیه، حمزه سید الشهدا نجف شهر، مرحوم رحمتیان، نصیبه، شیخ طوسی، سماء، مرحوم جعفری مکی آباد و تیزهوشان (امام خامنه ای) برگزار شد. علی افاضاتی مسئول کانون فرهنگ پایداری در راستای محتوای این برنامه ها گفت: مجموعه برنامه های عطرجهاد با اجرای آیتم های متنوعی در مدارس مذکور برگزار گردید تا فرهنگ مقاومت پایداری و ارزش های دفاع مقدس را برای دانش آموزان دوران دبیرستان به تصویر بکشد.
وی اضافه کرد: در این برنامه ها دو تئاتر با محتوای دفاع مقدس برای دانش آموزان اجرا شد. برگزاری نمایشگاه عکس شهدای دانش آموز، نمایشگاه عبرت که تاریخ ۲۰۰ ساله معاصر ایران به همراه اسناد آن را به تصویر می کشید و نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس و با تخفیف ۳۰ درصدی از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا گردید. همچنین مدیرعامل موسسه معراج اندیشه گل‌گهر به عنوان یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این برنامه‌ها به ایراد سخنرانی پرداخت.
افاضاتی به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در این مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از بخش‌های بسیار مهمی که در برنامه های عطرجهاد در مدارس دبیرستان سطح شهر برگزار شد جلسه پرسش و پاسخ بود که در آن دانش آموزان سوالات و ابهامات خود را در حوزه دفاع مقدس و هشت سال دوران جنگ تحمیلی مطرح و پاسخ لازم را دریافت می کردند. برنامه های عطرجهاد با حضور مسئولان از جمله امام جمعه، مسئولان آموزش و پرورش و… در مدارس برگزار شد که با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان مواجه شده و همه آن ها در این برنامه‌ها حضور فعال داشتند. وی خاطرنشان کرد: برنامه های عطرجهاد به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح در مدارس آغاز و همراه با نماز جماعت ظهر و عصر به اتمام می‌رسید. همچنین در پایان هر برنامه به افرادی که در مسابقات این مجموعه برنامه‌ها برنده می شدند جوایزی به رسم یادبود اهدا می شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *