به تماشای شکوه شکسته بنشینید

نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند خوشنویس؛ فاطمه شکاری به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در نگارخانه این موسسه در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار خوشنویسی شکوه شکسته در راستای حمایت از هنرمندان و با استقبال شهروندان سیرجانی کار خود را آغاز کرد. این نمایشگاه فرصتی را فراهم آورده تا علاقمندان به هنر خوشنویسی بتوانند ساعاتی را در کنار آثار یکی از هنرمندان این حوزه سپری کنند.
شکاری در خصوص این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه شکوه شکسته ۳۰ تابلوی شکسته نستعلیق به نمایش گذاشته شده که حاصل آموخته‌های من در حوزه خوشنویسی است. وی با اشاره به استقبال بینظیر از نمایشگاه افزود: خوشبختانه افتتاحیه این نمایشگاه با استقبال خوب همشهریان همراه بود و نشان داد که هنر خوشنویسی هنوز در جامعه مخاطبان خودش را دارد.
این هنرمند خوشنویس در خصوص روی آوردن به هنر خوشنویسی عنوان کرد: خوشنوییسی یکی از هنرهای بسیار سخت اما زیبا است که برای ورود به آن باید واقعاً علاقمند به خوشنویسی باشید تا سختی‌های راه شما را خسته نکند. چرا که بسیاری از افراد پس از روبرو شدن با سختی‌های این هنر آن را کنار گذاشته‌اند.
وی تصریح کرد: با علاقه بسیار به این هنر روی آوردم و مجموعه آثاری که در نمایشگاه شکوه شکسته به نمایش در آمده حاصل همین علاقمندی است و امیدوارم گویای عمق مطلب به بازدید کنندگان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *