‍ استقبال 700 نفری از سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی معراج

همزمان با آغاز سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی معراج بیش از 700 نفر از علاقمندان به کلام وحی از این دوره از مسابقات استقبال کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه معراج اندیشه این دوره از مسابقات قرآنی با هدف نشر مفاهیم قرآنی، ایجاد انگیزه و انس با قرآن در بین مخاطبان و تکریم آیات نورانی وحی از روز شنبه ۱۳ مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱6 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
در این دوره از مسابقات، بیش از 700 نفر از فعالان حوزه های مختلف قرآنی دانسته های خود را در رشته های مختلف از جمله حفظ، مفاهیم و… به اشتراک گذاشته و به رقابت می پردازند.
امین اسدی مسئول کانون آموزه های دینی موسسه در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات قرآنی موسسه معراج اندیشه هر ۶ ماه یکبار برگزار می شود که در این دوره حدود 700 نفر شرکت کننده داشتیم و در مراسم اختتامیه که دوم آبان ماه سال جاری برگزار می گردد، از برگزیدگان این دوره تجلیل به عمل خواهد آمد. وی تصریح کرد: سیزدهمین دوره مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و مفاهیم و در مقاطع سنی زیر ۱۳ سال، بین ۱۳ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای عموم علاقمندان در حال برگزاری است و می توان گفت تمامی موسسات قرآنی شهرستان و مربیان قرآنی آن ها در این مسابقات دخیل هستند و در مراسم اختتامیه می‌توانند تلاش دانش آموزان خود را محک بزنند.
اسدی خاطرنشان کرد: در دوره های بعدی تغییرات اساسی در ساختار این سری از مسابقات ایجاد خواهد شد و افرادی که در راستای تغییر هرچه بهتر این مسابقات قرآنی نظر و یا پیشنهاد خاصی دارند از آن استقبال خواهیم کرد.

@masirjan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *