گزارش تصویری شب قصه محلات (مسکن مهر)

برنامه شب قصه محلات که به مناسبت فرا رسیدن اعیاد پرنور شعبانیه و با مشارکت مجموعه خانه قصه های شاد و دفاتر تسهیلگری محله محور موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر در محلات سیرجان برگزار می شد، به ایستگاه پایانی خود رسید.
برنامه شب های محلات ویژه کودکان و نوجوانان محلات شهرستان سیرجان است که در آخرین ایستگاه خود با برنامه های شاد و متنوع میزبان جمعی بالغ بر ۵۰۰ نفر از مردم مسکن مهر بود. محوریت این مراسم بر پایه قصه گویی برای کودکان است.
شروع این برنامه شاد و متنوع در آستانه آغاز سال جدید؛ با اجرای حاجی فیروز توسط هادی پورابراهیم آبادی همراه بود. پس از آن حاضران در مراسم به اجرای موسیقی محمد عالمی زاده گوش سپردند و مدتی هم مهمان قصه گویی محمد ستوده بودند. اجرای گروه سرود دختران آفتاب به مناسبت اعیاد شعبانیه بخش بعدی این برنامه ها بود.
گروه نمایش رنگین کمان نیز به سرپرستی محمد ستوده و زهرا ادیبان کودکان و نوجوانان این مراسم را به دنیای نمایش کودک برد.
در پایان نیز شاهنامه خوانی مهرسا ملک زاده؛ سنتور نوازی شایان شمس پور و قصه گویی مهرسا آباده که هر سه از کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم بودند لحظات شادی را برای همسالان آن ها رقم زد.
در پایان مراسم نیز با برگزاری مسابقه به تعدادی از حاضران در مراسم جوایزی اهدا شد.
برنامه شب های قصه در محلات برنامه ای شاد، جذاب و متنوع همراه با اجرای قصه های فولکلور ایرانی است که در محلات سیرجان برگزار شد تا ضمن ترویج فرهنگ قصه گویی، مردم محلات سیرجان را به فضایی شاد و فرح بخش دعوت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *