گالری باطن؛ عکس هایی برای تماشا

کانون هنر و اندیشه موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر آثار سعید زلفی هنرمند حرفه ای عکاسی را در قالب گالری باطن در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داد.
گالری باطل ۱۸ اردیبهشت ماه افتتاح شد و فرصتی را فراهم آورد تا علاقمندان به حوزه عکاسی بتوانند تابلوهایی از موبایلو گرافی با زاویه دید سعید زلفی را نظاره گر باشند. این گالری در طبقه دوم سالن غدیر در بلوار نماز کار خود را آغاز کرده است.
عمادآبادی مسئول کانون هنر و کتاب موسسه در این خصوص گفت: نمایشگاه باطن در واقع ادامه نمایشگاه کتاب عکس است که سال گذشته به همت موسسه معراج اندیشه برپا شد. در این نمایشگاه تابلوهایی از عکاسی سعید زلفی با موضوع آزاد در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داده شده است. این عکس ها حاصل عکاسی با موبایل است که در نوع خود می تواند جذاب باشد
وی به ساعات بازدید این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه عکس سعید زلفی از ۱۸ الی ۲۵ اردیبهشت ماه برقرار خواهد بود و علاقه مندان به حوزه هنر عکاسی می توانند هر روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ به این نمایشگاه مراجعه نمایند.
عمادآبادی خاطرنشان کرد: به منظور توسعه هنر عکاسی، نمایشگاه مذکور با کارگاه آموزشی عکاسی برای علاقمندان نیز همراه خواهد بود و افرادی که مایل هستند در حوزه عکاسی اطلاعاتی کسب نمایند می توانند از این کارگاه آموزشی در حاشیه بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *